21 Temmuz 2020 Salı

KİMİM BEN?

KİMİM BEN?


Merhaba tanışalım mı? Ben Ezgi. 1991 doğumlu Uludağ üniversitesi Gıda Mühendisliği mezunu bir çocuk annesiyim.


📍29 yaşında aslan burcuyum. Kendimi çok beğenmiyorum fakat çok seviyorum, aslan burcuna bencil diyenleri kınıyorum.
📍Mıç mıç olmaktan nefret ederim, bugüne kadar hiç öyle olmadım. Anneme bile "anneeeğğğğm" diye sarılmışlığım çok azdır.
📍En sevdiğim tatil tipi kamp. Özellikle son 3-4 senedir kamp tatili dışında tatil yapmıyoruz.
📍Eyeliner ve nude ruj sürmediysem anlayın ki ya hastayım ya çok elzem bir durum var.
📍Gardrobumda en çok mini etek ve askılı crop var. Zaten croplarımın linklerini instagram üzerinden sürekli paylaşıyorum. Güzel giyindiğimi düşünüyorum. Farklı olmak için çabalamıyorum ama sıradan şeyler de keyif vermiyor.
📍Asla kilo alamıyorum. Hamilelikte bana böyle bir şans verildi, onda da olmadı be canolar. Bakmayın bu da mükemmel normal bir durum değil. Bunu başka bir konuda uzun uzun anlatacağım.
📍 Tahammül edemediğim 2 konu var. Kendime ya da başkasına haksızlık yapılması ve para ile başkalarını ezen insan tipleri. Başkasına dahi haksızlık yapılsa susmam.
📍Evliyim ve 1 kızım var. Yarınımız ne olur bilmem, şu an kendi dünyamda çok mutluyum Onlarla her şeye varım ben.
📍Kendi hayatım adına özel günlerden, kutlamalardan nefret ederim. Sevdiğim insanlar için her şeyi yaparım. Ama istemediğim şeyi kimse zorla yaptıramaz. Kimsenin hayatı beni ilgilendirmez, bugüne kadar da ilgilendirmedi. Ben şahsım adına bu tip kutlamalara verilen paralarla daha değerli daha faydalı şeyler yapılabileceğine inanıyorum. Yapana saygım var ama ben yapmadığım için beni sorgulayan yargılayanla ağır konuşurum.
📍 Lahmacun kutsalımdır.
📍Bir miktar cimriyim.
📍Başkalarının hayatını kendi hayatından daha çok seven hiç kimseye saygım yok. Herkes kendi hayatına bakmalı.
📍Sizin bir miktar da olsa canınızı sıktıysam ya da size negatif enerji veriyorsam beni takip etmeyin.
📍Blogger olmaya karar verdiğim günden beri tek isteğim sizleri güldürmek. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder